2013. április 3., szerda

Prológus


Sziasztok! Ez a történet, egy 18 éves lányról szól (Lilien Hell), akinek minden álma az, hogy minél hamarabb eljuthasson a hőn áhított Amerikai nagyvárosba: Los Angeles-be.  Ám kezdi lassan elveszíteni minden reményét afelől, hogy valaha is találkozhat azzal a bandával, akik nélkül élni sem tudna… a Big Time Rush-al, hiszen szülei nem tudnák most finanszírozni neki ezt az utat, és még csak beszélni se nagyon akarnak róla. De aztán váratlan fordulat következik be az életében, legnagyobb meglepetésére. A címet elolvasva rájöhettek, hogy ez a szerencsés lány eljut az álmok városába, de hogy mikor, hogyan, mi történik ott vele és hogy vajon találkozik-e élete bandájával?! – azt nem árulom el! ;) Minden kérdésetekre megvan a válasz a szövegben.  A történet egyre érdekesebb és változatosabb lesz az idő folyamán. Nagyon remélem, hogy ugyanolyan izgalommal és örömmel fogjátok olvasni a blogomat, mint ahogy én megírtam.
Ez a lány én vagyok. Olvassátok hát történetem! …

2 megjegyzés: